loerie.reismee.nl

de finale

Zondag. 19-02-2012.

Gisteravond een prachtig tropische onweer mee gemaakt. Het dreigde wel maar je weet niet of er dan ook echt wat uitkomt. We zaten buiten bij het restaurant op het Resort te eten toen het een beetje begon te druppen. We zijn onder een dakje gaan zitten en even later ging het aan. Prachtig om te zien al het onweer en de bakken regen. je zweet hier al van het nix doen. Een hoge vochtigheid en hoge temperatuur. Heerlijk. Als je nix hoeft te doen tenminste.

Vanmorgen vroeg wakker want het ritme van N.Z. hebben we nog. Het scheelt hier 5 uren met N.Z. en dat moet ff wennen. Wel een mooi ontbijt met van alles in overvloed.

Je betaald hier met de Ringgit. De Maleisische munt. 1 Ringgit is ong. 0.26 euro. Voor 6 Ringgit heb je een heerlijk biertje in een pul. Bier en wijn kun je wel bij de bar kopen maar in de winkel hier zie je het niet, want het is een moslimland.

Het is zo wel een heerlijk einde van de trip. De schitterende natuur en ongereptheid van N.Z. De drukte in Auckland. We waren vergeten dat we een hotel in Auckland hadden. We dachten bij het vliegveld, maar achteraf wisten we ook wel weer dat ze bij het reisburo toen adviseerden om in de stad iets te boeken. Perfect. En nu een tropische afsluiting van een fantastische trip. We kunnen iedereen adviseren die zoiets overweegt. DOEN.

Als we vrijdag 24 febr. weer naar huis gaan hebben we een berg foto`s en video`s te ordenen. Jullie zijn dan welkom om dit later te komen zien.

Wij willen iedereen die ons hebben gevolgd bedanken voor de aandacht en voor de leuke reactie`s. Als we internetverbinding hadden was het eerste wat we deden de reactie`s lezen.

Bedankt en GENIET ZONDER MATE.

Tot slot nog een spreuk uit N.Z.

Je kunt Nieuw Zeeland wel verlaten, maar Nieuw Zeeland verlaat jouw niet. En sa ist mar krekt.

Groetjes en liefs Karin en Leo.

Marian en Frans

Geniet maar lekker van jullie mooie strand wij zitten hier in de regen en natte sneeuw buien.
Lekker bruin thuis komen .

Groeten van ons

Kees en Willy

Bedankt voor de mooie verhalen en de mooie foto's. Dan reis je toch een beetje mee. Een goede terugreis gewenst. Tot gauw. Liefs van Kees en Willy

Deinum

Nog lekker relaxen en alvast een goede reis. Geniet zonder mate! Dikke kus!

Otto en Afke

Nog maar even lekker genieten, voor je het weet is het voorbij. Wij zijn inmiddels weer terug in Nederland.
hebben een goede vlucht gehad. Het is even wennen hier het is koud. Vandaag weer gewerkt. Voor jullie een goede terugreis later deze week. Wij spreken elkaar volgende week even.
Liefs van ons

paulensuzy

Hoi genieters!!, Wilde al eerder even reageren, zijn al weer een goeie week in france met nog winter tot vandaag, er lag zoveel sneeuw dat een hoog verhicel onze internet kabel in dorp kapotgereden heeft. Net weer gefixt en jullie verhalen weer gelezen, en die heel andere wereld van zon en strand op de foto's bekeken. Wat mooi daar! prachtige afsluiting zo, willen jullie nog even een goede terugreis wensen, als je het nog leest op de valreep.
Tot kiekes in Boalsert! en sterkte met aklamatiseren alvast. groetjes Paul en Suzy