loerie.reismee.nl

op Langkawi

vrijdag 17 februari 2012.

We staan nu op Auckland international Airport. Vandaag de hele dag in Auckland doorgebracht. We moesten om 10 uur ons hotel uit maar konden de koffers daar wel achterlaten. We hebben een stadstour gedaan en konden zo wel aardig wat zien. We zijn het Nationaal museum in geweest en dat was wel interessant. Maar we moesten pas om 23.00 uur op het vliegveld zijn en dan kun je heel wat zien. Maar na al dat dangelen zijn we even in het Albertpark gaan liggen. Het dreigde te gaan regenen maar het zonnetje won het. Daarna even een drankje op een heel druk punt en even mensen kijken. Wel leuk hoeveel verschillende nationaliteiten er dan zijn. Toen ff wat eten en was het nog maar 20.00 uur. Nog een koffie en toen toch maar naar het hotel voor de koffers en een taxi. De portier regelde een hele voordelige taxi voor ons. Hebben wij weer. En nu wachten en wachten voor een vlucht van eerst 10 uren dan 3.5 uren wachten in Kuala Lumpur en dan nog 5 kwartier naar Langkawi. Een hele lange dag dus. Vakantie is afzien. Maar straks op Langkawi de rust en evalueren. Het was vet mooi hier in N.Z.

Net de berichten op Sky news gezien. In de Coromandel vandaag ontzettend veel regen en sommige wegen werden afgesloten.

Zaterdag 18-02-2012.

Hiep-hiep-hoera Lynde is jarig en wordt alweer 1 jaar. Gefeliciteerd en we hopen dat ze een fijne dag heeft en wensen haar veel geluk en liefde toe voor nu en in de toekomst. We drinken er hier in Langkawi een borrel op.

Na een lange reis waarin we gelukkig wel wat hebben kunnen slapen zijn we nu op een tropisch eiland belandt.

De kakatoe, aapjes, eekhoorn en de buffels zijn hier ook. Ons huisje is super en de zon, zee en wij zelf doen de rest. Temperatuur is plm. 34 gr.

Morgen meer we zijn moe en gaan naar bedje toe.

Kees en Willy

Ja, nu eerst maar even bijkomen. Daarna nog maar even genieten en relaxen op jullie huidige plek. De vorst is hier nog niet uit de grond. Kruiend ijs op het IJsselmeer. Maar bij mij komen de tuinbonen en de sla al op in de kas. Dus het voorjaar komt er aan.

Ju en Auke

Gelukkig hebben jullie een goede reis gehad en nu hoeven jullie volgende week niet meer zo heeeeel ver.. toch?
Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie kleinkind ;)
Wij zullen er zo even heen en nemen het cadeautje van opa en oma uiteraard ook mee!
Nu maar lekker uitrusten en bijkomen van jullie vet mooie reis door NZ!

Liefs